Ander Nieuws

Nieuwe Leden

Dhr. G.I.W. Otte en mevr. J.M. Otte-Rozendal, Grotestraat 169, 7441 GR Nijverdal.

Mevr. J.J.M. Heupink, Dorpsstraat 58, 7447 CT Hellendoorn.

Verhuisd

Mevr. G.J. Willems-Nijenkamp, van Schaepmanstraat 2 naar Parallelweg 211, 7442 EA Nijverdal.

Overleden

Mevr. T.J.G.M. Legtenberg-Spoolder, Jacob van Houtestraat 152, 7442 NE Nijverdal.

In december 2023 is overleden: Mevr. H.A. Koedijk-Jannink, Parallelweg 306, 7442 EA Nijverdal.

Verhuizen . . .

Een verzoek aan onze leden om bij verhuizing het nieuwe adres door te geven aan Hermien Verschoor, hamc.verschoor@gmail.com . Zij verzorgt onze ledenadministratie. Zo kunnen de bezorgers van het magazine voor senioren ‘ONS’ er voor zorgen dat deze bij u op het juiste adres bezorgd wordt. Besluit u het lidmaatschap op te zeggen, dan dit s.v.p. voor eind december doorgeven.